alåå

Idag var faktist GREAT.
Haha det började slow men turned out pretty well :).
Har funnit ett nytt moto " Why deny the obvious when its so obvious " Låter så najs.
OJUSSTE vill bara påminna alla att nu är det så rätt att titta på MTV då de tar fram smaskig heterna om allt som pågått 2007. Så sjukt att det nya året kommer snart. Nya löften ska skrivas ned och hoppas jag kan klara dem. Den största jag har nu är att få körkort :D och få åka till Marocko as planed!
Imorgon är det refresh start på cafet Sandys. Hoppas det är värt det på tanke att Chefen är en skit, men vem vet han kanske inte är det. Jag börjar kl.13.00 iallafall fett najs :D. Ett till nyårslöfte måste iallafall vara att sluta ta folks skit speciellt från vissa som tror att de är mina vänner. Alltså hur länge ska man sitta där med ett falskt smile och acceptera folk behandla dig som skit.
Alltså ärligt måste jag ge Britney Spears stooor berömelse att hon våga raka av skallen. Önskar jag också kunde göra det. Alla säger att hon gjorde det för att hon skulle sluta vara attraktiv men jag tror hon hade samma symte som jag har. Att få en refresh start. Med att håret växer ut startar allt på nytt igen. Som det nya året.
New misstakes are waiting to be made.

Var med Mariam idag :). Hon blir bara mer vacker för var dag. Hahaha vi hade så kul. Först kollade vi på Step up och typ mobbade alla. Sen dansade vi rejällt i mitt rum (eller iallafall jag :P ). Shiet om hon kunde följa med till Marocko, skulle visa upp henne som min stolthet haha :).
Men men nu blir det bara de amerikanska örhängena kvar för oss att köpa ^^.

Kommentarer
Postat av: Klara

Gör så :)
Låter som om du haft det ganska trevligt du med :)

Och jo visst kan jag förstå att du också kan ha ångest. Även om man inte visar det. Jag går ju själv runt och ler hela tiden, och försöker dölja när jag mår skit, för andras skull! Men om det är något, och du vill prata så ring mig!! Finns alltid här!
Kramar!!

2007-12-27 @ 12:00:29
URL: http://klarissan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0