:)

Oh gud idag var allt så roligt.
Dagen började med att Mariam skulle följa med mig till Skanstull så jag ÄNTLGIEN Kunde få köpa mina örhängen, hon skulle köoa ett par till sig själv.
Nisrin följde oxå med som sällskap (stakarn hon fasta).
Allting började inte helt great, mitt hår var så jävla fucked'up , at jag senare täkte det bara med luva ( så jääävla jobbigt).
När vi satt på tunnelbanan blev jag helt plötsligt flum :S. Alltså tror inte jag skrattat så jävla mycket i hela mitt liv. Ville bara ha huvudtabblet för så ont gjorde det sen av all skratt. Ärligt om ett gott skratt förlänger livet då måste jag fan vara odödlig just nu.

Hur som helst så jävla roligt, innan vi gick ut sminkade jag mig och Mariam frågade om jag hade långa ögonfransar. Kunde svära att jag hörde henne säga öronfransar. Kunde inte sluta garva alltså shiiiiet, ville inte släppa det. Senare på väg mot tunnelbanan skulle vi tävla vilken väg som var "snabbast" (Mariams lata idé).
Mariam var förän oss och jag bad Nisrin repeat allt jag sa haha jag började skrika: I see a hoe.
Då sa Nisrin: O. Sedan fortsatte jag; She langa blow då Nisrin fortsatte: Low.
Efter några minuter dog hon av garv för hon hade äntligen fattat vad det var hon sa (så jävla trög) hahahaha hon ba omg ja sa low typ i 10 min (hon var så trög idag haha).

Nisrin mådde illa så min mamma sa åt henne att hon kunde behöva lite friskluft.
När jag frågade henne om hon skulle med mig och Mariam så svarade hon, att det skulle behövas lite fiskluft.
Alltså ännu ett garv attack. Allvarligt fiskluft (hon typ hatar fisk).

ALltså the word of the day jag svär Low. Jag sjöng T-pain - Low typ på vägen hem :D (rekomenderar låten). Det sjuka var att jag hade köpt te från pressbyrån då man får sånna hära kaffemuggar med lock.
PÅ muggen finns det ju en jätte stor orange cirkel som jag bara var tvungen at trycka på.
Samtidigt som jag sjöng "shorty got low..." och tröck sköts locken i väg.
Hhahahaha istället för att hamna rakt fram så hamnade den på kvinnan som satt bredvid mig. SÅ jäääävla roligt hahaha för den kom hårt. Alltså jag bad om förlåtelse men vi alla satt och garva så jävla mycket. Kvinnan som satt bredvid mig blev så jävla sur ( stackarn kan förstå henne).

Vi kom hem senare (fixade mitt dumma hår), Jag fick äntligen mina örhängen och vi sjöng singstar :).

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

Fan vad fin blogg kvinna ;D

2007-12-30 @ 12:29:40
URL: http://amirakrouti.blogg.se
Postat av: niszeh

HAHAHAH ja kommer ihåg den här dagen :D
inget knäckte de där me kvinnan på slutet

2008-03-26 @ 11:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0