Hatar Lycka...

"My heart is sick of being in chains" tagen ur Tori Amos - Crucify.

Har någon aldrig tänkt på att LYCKA är ett väldigt onödigt ord.
Varför söka upp det hela tiden när man blir besviken gång på gång?
Alltså vad är meningen? Förtjänar man ens det? man börjar ju fan förlora känslan när man endå end up olycklig. Det är som om man inte förtjänar det för "it keeps getting snitched away".

Så jävla dålig dag idag. Fick min mens vilket betyder att det blir choklad hela veckan. Det enda som lungar ned mig. Ni skulle ha sett mig så som jag satt där med Aladdin asken och en burk med hembakade choklad-kakor. Snakka om " my precious".

Passar inte in i min familj alltså. Vad är meningen att hjälpa morsan städa och få henne må bra, berätta om hur mycket man älskar henne om hon endå inte uppskattar dig? Ärligt talat nu vad är det här för plats jag blivit satt i världen. Min brorsa som skriker fritt på henne, bryr sig inte när hon ebr honom ngt, VARFÖR ska hon skydda honom? Hon kunde lika gärna ha stoppat att bli gravid efter honom för jag och min lilla syster har endå inte samma betydelse?
Jag hade ont i magen som i helvete. Istället lagar hon mat till honom än att laga ngt till mig med så jag slippar ploppa i mig choklad? Om han klagar på ngt så lyssnar hon men när jag har problem sitter han och ler mot mig medans alla tror att jag e knäpp i huvudet för att jag skriker. Hon fattar ju ingenting!! Alltså jag sitter fan och GRÅTER samtidigt som jag skriver detta. Om hon skulle se mig skulle hon tro att jag lever i min egna lilla värld och låta bli mig tills jag gråtit färdigt???
De bryter ned mig sakta sakta. Massa hål i hjärtat. Snart blir det bara ett stoort svart hål som bankar sakta sakta.
Hatar SPECIELLT att min pappa ska spela "fader" nu? Lite försent efter att han misshandlat mig hela mitt liv!
När ska jag finna min plats här i världen. Jag e värd att göra så mycket mer. Att uppnå något stort , jag vet att det är därför jag kom till.

JAg lovar gud gav mig min röst, Sången är min lycka. Det är det som gör mig lycklig INGET ANNAT.
Ska aldrig sluta sjunga ALDRIG!!

Hursomhelst enough about me GRATTIS INSAM!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman då :( Jag finns alltid här för dig!!
Om det är jobbigt hemma vet du att du kan komma hit när du vill?! I'm just a phonecall away! :)
Du kommer bli stor en dag vännen! Du är grym på att sjunga din röst är helt underbar! Men när du blir kändis, lova att du inte glömmer mig!? :)
Ps. Nästa år åker vi på IDOL- audition och då ska du bli känd!! :)
Gott nytt år, vi ses imorn!!

2007-12-31 @ 09:57:55
URL: http://klarissan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0