Kunde inte vänta...

Haha detta evrkar väldigt nytt för mig. Har typ kämpat och skriva blogg förr men klarar aldrig det. I hope this one will last :D. Hur som helst min dag har vart som vanligt. Bara att vi hade skolavslutning idag. Shiet va Estet trean var bra haha hoppas vi låter så om två år. Men snakka om killen som trodde han var Justin Timberlake. Fattar inte varför han läser ngt boring program när han kan läsa sång vafan.

Aja min dag var tråkig sooooom vanligt men Suzan är här nu :D och vi har kollat på massa filmer High school musical, save the last dance 2, take the lead.
Imorgon blir det PARTY och tandläkaren haha

OJUSSTE !!! jag la ind enna bild för snart blir det MAROCKO för mig och Suzan !!!!!!!!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0