NYTT ÅR på G

Heeeeeeeej , Stor kärlek till alla !

Vi fick se lite snö imorse, wippie :D men allt försvann senare :/ Alltså allt jag någonsin önskat mig innan årets slut var lite snö, och jag fick det hahah men jag borde önskat mig för mycket snö :/ PYTTSANN!

KOllade hela dan på mtv idag ^^ BIG FAN hur som helst de visade top 100 av 2007 så najs. 1 var Timbaland fett glaaaaaaaaaaaaaaaaaad.

Väntar på att Suzan ska ringa så jag kan gå ut och fira lie ny år :).
Föresten JAG HAR ETT JOBB NY vet inte om jag redan nämnt det men endå WIPPIE :D.
Nya löften måste göras och då får de göras här!
Föresten tack alla som önskat mig Gott nytt år detsamma för er alla!!

NYÅRS LÖFTEN;
Sluta ta folks crap
Åka till Marocko
Få en Digi-cam :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott Nytt År älskling!!! :)

2008-01-01 @ 14:27:30
URL: http://klarissan.webblogg.se
Postat av: Paula

4 år sen du skrev det här! Mycket som ändrats? :P

2012-01-02 @ 21:55:41
Postat av: Paula

4 år sen du skrev det här. Mycket som ändrats? :P

2012-01-02 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0