Sex and the city :D

Kollar på sex and the city just nu LOVE IT föresten filmen borde komma snart ;). Cant wait ! Hhahaha älskar när Samantha freak out.

Idag har det vart najs. Jobbade och faktist det var skit kul. Kommer trivas stort. Tjejerna där är helt underbara faktist. Föresten one step closer to Marocko wippie. Plus deras mat e skiiiiiiiiiiiiiiit gott kommer njuta att äta där varje lör-sön ;).

Snart ska jag äntligen få min kappa, feeett gla ju :D. Och MÅSTE köpa mina örhängen! Annars jag importerar mig själv till Amerika och köper dem där tihi...

OMG så jävla kul jag kammade ut mitt hår idag (har typ inte gjort det sen fredas) VÄRSTA AFROOOT hahahahha så jävla fint. Såg ut som det fluffet victoria secret brukar ha på sina modeller när de gör catwalk för bikini.
By the way det här med bikini. JAG måste ha en guld och den ska ha en stor ring mellan brösten så jävla fin.

Hur som helst haha märker ni att jag inte har mycket och skriva om förutom att mitt liv äntligen ska bli GREAT läääängtar tibax till skolan då jag får göra det jag är bäst på SJUNGA och längtar till det nya året :D.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg också på sex and the city ^^ ;)
Längtar också tll skolan!! :D

2007-12-28 @ 09:44:49
URL: http://klarissan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0