Sheeena :)

haha har märkt dåra att det tar en viss tid att bli känd här, men äh.
Idag var så sjukt. Jag åkte till Skanstull för att köpa par örhängen ( de som kommer från Amerika :D ) men det var visst STÄNGT. Haha men lite motion är aldrig fel.
Alltså för dessa dagar känns allt bara så fel. Det borde kännas top just nu på tanke på att det endå är jullov men endå har man den där pirr-känslan i magen, väntan på att något kommer att gå snett. Hur förbereder man sig för en sån känsla ?
Hur som helst helst de senaste dagarna har jag lyssnat på Robyn - Be mine. Alltså den texten säger så himmla mycket ju!
Det är sjukt ibland när man tänker såhär men det känns som  om jag befinner mig helt fel. Att jag är menat att göra så mycket mer. Men allt går till spillo när jag slösar mitt liv i skolan.


För dig som orkar läsa texten till BE MINE
It's a good thing tears never show in the pouring rain
As if a good thing ever could make up for all the pain
There'll be no last chance to promise to never mess it up again
Just the sweet pain of watching your back as you walk
As I'm watching you walk away
And now you're gone, there's like an echo in my head
And I remember every word you said
It's a cruel thing you'll never know all the ways I tried
It's a hard thing, faking a smile when I feel
like I'm falling apart inside
But you never were, and you never will be mine
No, you never were, and you never will be mine
And I am helpless sometimes
Wishing's just no good
'Cause you don't see me like I wish you would


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0