SHENIXEN

Aja här är jag igen. Inget nytt. Alltså something new people ??
Gud alltså en låt jag stooort rekomenderar är Shayne Ward - No you hang up. SÅ jävla gullig text :).

Haha min kusin är typ 3 år och han har redan fått sin första kyss.
Snacka om PIMP, flickan var inte ens med på det haha och sen när alla frågade honom om det var sant försökte han dölja sanningen genom att säga att det var äckligt. Så jävla söt.

Det blir jobb denna vecka från tor-sön. Det är ju najs iallafall. Äntligen ska jag börja få pengar YES. Pengarna ska iallafall lätt gå till Marocko resan. Jag bryr mig inte om ingen följer med mig igentligen bara jag får åka.
Hoppas min morbror inte är där :/ Pallar inte med att han tror att han bestämmer? Snälla man träffar människan typ aldrig.
JAG LOVAR ska ta typ 200000 bilder haha ;).
Ska bli najs att sätta in dem hära och dela med mig dem.

Hmm alltså börjar bli rastlös. Imorgon ska jag åka hem från kusinerna, kanske städa rummet, platta håret från mitt afroo :/ (ingen juvlig syn).
Onsdag : Ska ta och ringa Sue kanske och hitta på något. Saknar henne fan :(
Ojusste SO PROUD har fastat alla mina dagarn nu YES.



Kommentarer
Postat av: Klara

Har du fått jobb nu?! :)
Vad bra! Jobbar du på "sandys" eller vad det heter?
Då kan man ju komma å hälsa på ;)Don't be surprised if you see me.. haha
Men du får komma hit sen nån dag (måndag eftermiddag?) Så vi kan hitta på nått kul också! :)
Kram, kram!

2007-12-26 @ 17:58:33
URL: http://klarissan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0