todaaaaaaaaaay (GOD JUL)

Det är fett depp att tänka såhär just nu men det känns som om jullovet snart är slut.

Dec 24 25 26 27 28 29 30 31 Jan 1 2 3 4 5 6 7 8

Hursomhelst är jag hos kusinerna :D, har så jävla roligt här varje gång. Haha lill kusinen älskar Moggi (han menar Madagaskar) Så sjukt när han dansar till ' I like to move it move it '. Han har redan lärt sig shake'a.

Gud vad jag saknar min syster :/. På tanke på hur mycket vi bråkar varjedag saknar jag henne. Hon har ju bara vart borta 5 dagar ( "bara" haha). Fan va orrätvist medans jag är här i Sverige är hon i Spanien HALLÅ??

Jag undrar faktist om Cristoffer (idol) nånsin får sitt eget skivkontrakt? Skulle köpa den LÄTT :D

Måste bara tacka alla hära som  har önskat mig en GOD JUL :
Suzan, Ani, Linnea, Kristall och någon okänd :S

Ojusste för att uppmuntra mig själv Suzan jag äter ballerinas

Kommentarer
Postat av: Klara

Var det inte du som inte skulle skaffa blogg?? ;)
God Jul på dig i alla fall gumman!
Förresten kan du ta och masa dig bort hit till Viksjö någon dag om du har tid. :)

2007-12-24 @ 17:54:25
URL: http://klarissan.webblogg.se
Postat av: Klara

Haha, ja du de är ett mysterium som du kan klura på, eller hur?! ;)
Nej, de skrev du ju på din pa :)
Ja gör det, kan behövas lite sällskap här ^^ Haha, så kan vi leka me mina julklappar och kolla på film :P

2007-12-24 @ 21:00:10
URL: http://klarissan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0