God morgon

Okej det är inte morgon precis men jag vaknade nyss. Man märker att jag aldrig sovit så här ordentligt på en månad alltså hela jag är svullen.
Det började med att jag satte på tv och talang var på alltså DAAAAMN vad de spelar Simon och Paula :P.
Men Tobbe är lika snygg ända från Latjo Lajban ^^. När det var reklam gick jag till köket då jag såg fattiga riddare :O vilket jag inte ätit på åratal. Chokande nog var de min pappa som gjort dem??? Han har typ  inte gjort dem ända sen jag gick i tvåan. Den tiden han brukade göra munkar :). Alltså det är den grejjen med honom ibland är han pappa och ibland är han en idiot som ska förstöra mitt liv.
OOOH i mtv så satte de på Nickelback - rockstar. Så jävla bra alltså man ska lyssna på texten.
Aja får se vart denna låååånga dag tar mig :/. Har läxor läxor LÄXOR.
Hade engelska nationella. Jag tyckte att det gick bra men jag känner igen mig själv när jag tycker så. Det är typiskt att det bara är jag som tycker så :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0