Today is "Mon"day

Mariam sov hos oss efter alla dessa år ÄNTLIGEN.
Nisrin och Mariam vaknade av mitt kämpande att få dem till skolan, det slutade med att ingen av oss gick.
Vi bestämmde oss för att åka till stan istället, vilket ledde till den bästa dagen. Jag tog med min kupong till mcdonalds så man fick gratis glass :P.
Vi gick av i Slussen med "planen" att vandra runt till Centralen. Det slutatde med att vi hamnade ända borta till Tekniska högskolan. Vi hade tydligen vandrat 3 timmar :P. Först köpte vi glass och såg Bingo, vilket var inte värsta men Mariam och Nisrin kom på dessa skämt jag dog.
Sen gick vi in till dessa möjliga konstiga affärer. Kläder såg vi massa av :D och kungsträdgården var så vacker med alla dessa rosa träd :O. Vi var inne i en musik butik där man kunde spela instrumment. Alltså tro mig man vill inte höra Mariam spela klassisk musik, hon kan fan göra skräckfilms musik.
Vi gick in till en orientalisk affär och en videobutik (alltså inget liv).
Och sen så kul det fanns ett skit lågt fönster med en kille därinne som pratade på telefon. Mariam gick fram och spelade att hon petade sig där back. Alltså jag dog av garv. Dagen fortsatte med mera men sen kom vi hem och åt nudlar :).

Jag somnade och vaknade efter 3 tim, gick up och käkade coscos :D. 2 timmar senare och här sitter jag nu och skriver. LÄXOR från fredas väntar fortfarande :/. OJUSSTE värst av allt jag har pollen :( ..
Jag kanske åker till Paris ^^

Kommentarer
Postat av: niszeh

haha asså våra dagar tillsammans med mariam :'D

2008-04-30 @ 19:18:57
URL: http://niszeh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0