boomchika wawa

detta kom från helt enkelt ingenstans!
Ok först och främst vad alla undrar över är varför jag fortfarande är vaken när jag igentligen borde njuta min sista dag med sömn innan sommarlovet är official over. haha Jag sov innan :) men nu är jag klar vaken och kollar på, ntntntntnt MTV SÅKLART (as always).

The voice var sjukt bra allvarligt, ungdommar från blå, grön och röda linjen fyllde upp hela kungsträdgården! FloRida Colby Brick&Layce var där och så fler!

Har bestämt att skita i Marocko totalt och att spara pengar till USA istället, vilket är mitt dröm land GOD BLESS USA! Har gjort en spar gris där alla pengar skall till. Jag har ju också 4000kr från stipendiet att börja med! ÄNTLIGEN alltså jag vill så diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!!!

Jag rekomenderar föresten låten Flo Rida ft Will.I.am - In the ayer , älskar låten! Den sitter verkligen fast i min hjärna och föresten har ni sett de nya JC reklamen :O det är ju freaking snubben fron filmen crazy. Han har blivit jävligt fin moahahhaha.
Har börjat spela ssx 3 igen, den är ju så jävla rolig.

NRJ in the park 30 aug! Får ej missa Lady Gaga. och får ej glömma kameran igen som på the voice!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0