Hej hopp känner mig på topp

Imorgon blir det ääääntligen Lady Gaga :D alltså livet är så underbart just nu vill bara njuta föralltid

Föresten hittade bilder från kryssning som jag var på, sök mig på BDB ska ladda upp bilderna där ;)
New York känns bara närmare och närmare och så gör sommarlovet också. 3 nov blir det Gavin Degraw! ska du gå? jag ska iallafall ÄLSKAR HAN JU :D. Det var länge sen jag pratade om MP faktist speciellt när han fortfarande får mitt hjärta att gå DEBOOMTEBOMMBOMM :)

Skolan har ju börjat igen och det känns väl ok men jag hänger på fortfarande, speciellt när jag tänker på han som går där MUMS :). Läser en skit rolig bok på engelska just nu också, brukar alltid köra hög läsning för mig själv (jävligt bra träning för utal). Den heter Pretty Face och jag rekomenderar stoort! Ha en bra dag allihoppa för jag vet att jag har en RIGHT now. Jusste lyssna på låten David Gray - This years love .. Älskar den låten.
Hoppas jag inte glömmer kameran imorgon !!















Min kompis i ett skåp så jävla söt















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0