Igår ...

satt jag och lockade mitt hår, de som känner mig tycker att det är onödigt för mitt hår är naturligt lockigt.
Men HUR som helst, det var en speciell hår lock som fastnade och vägrade släppa tången så jag fick panik. Haha jag viftade med tången fram och tillbaka så att locken skulle släppa och då brände jag mig på halsen???!?!
För att beskriva smärtan precis så kändes det som om jag hade bränt igenom tången in i halsen ntntnt, jag är inte så väldigt smart.
Haha nu ser det ut som sug märke, mitt första (falska) sugmärke.
Fast det finns många roliga historier om brännmärken jag fått. Min första var på pannan, fast den var inte så rolig. Blev kallad för scarface -.-
Den andra var på öglocken, fast det var min kusins fel. Hon ville platta mitt hår och tappade plattången på mitt öga ÖR?!?!
Hahaha min syrra skulle värma magen en gång med plattången för att hon "frös". Hon tappade den på sin tå och ja brände sig -.-

Jag har faktist aldrig tänkt på det men alla människor har faktist bränt sig minst en gång och det måste inte vara platttången eller in my case locktången. Så om du inte bränt dig än måste det vara skit jobbigt att bara vänta på den dagen det råkar hänta.

Kommentarer
Postat av: Nea.

Hahahah, okej XD

2008-08-25 @ 16:05:50
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: Nea.

Hahaha, niiice. :D

Jag har nog haft alla färger som existerar. XD

2008-08-25 @ 20:06:35
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hiss eller diss i min blogg just nu, gå in och rösta :)

2008-08-28 @ 19:13:51
URL: http://onlymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0