JUST dance :)

Så kul hur jag ibland har bra saker att skriva om, veckor som går upp och veckor som går ner. Idag är väl en sådan dag då allt går ned igen. Börjar få för mycket av sådana dagar INTE BRA alltså. 
Vill bara säga till alla som jobbar med service : JOBBA FAN INTE MED SERVICE OM NI INTE VET VAD TREVLIG ÄR FÖR NÅGOT , så nu när jag fått det sagt :)

Idag var jag i sommarskolan igen, var faktist ok. Konstigt nog lärde jag mig mycket :O ahaha .
Har blivit mtillfrågad om jag vill uppträda :) jag älskar sånna frågor, får mig att känna mig känd :P

Tar studenten snart, då närmar Amerika sig :D:D yeeeeyi

Har lyssnat för mycket på låten Just dance med Lady GAGA. haha det sjuka är att den igentligen make no sence men ändå älskar jag den ;)

Ojusste är kär igen :/ åh herre gud vad jag hatar och va kär speciellt när han inte är kär i dig??? men det är bara ännu något i mitt meningslösa liv. Måste fan sluta tycka synd om mig ( kan lova mig själv det som nyårs löfte :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0