:)

Shaaaaaaaaaaaaaaalow
mycke´t MYYYCKET har hänt senaste. Arani har äääntligen fyllt år. Har Jullov sweet sweet Jullov. Isold jävel är i island. Jag har inte plattat håret på 2 veckor nu :D:D plattången har jullov med ;). Har träffat killar här och där. Vaart med om jävla människor. Har snart läst alla Twilight böckerna ( äger alla och ligger på trean). Har sett filmen 100000gngr. Måste se Yes man med Jim!! den filmen dööödar.

 har förresten köpt en kollage bok där jag ska klistra massa bilder som jag tagit med kameran! behöver bara min lön för att skriva ut dem! Jusste vi kommer vara klara med rummet som vi gjort om och slängt massa. Vi behöver bara måla nu :D:D

Var på föreläsning om Islam idag i Skanstull. Gud var så jäääävla bra. De pratade om att slå barn att det är fel i Islam! Så gå inte runt nu och tro att det står att man får slå sina barn eller kvinnor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0