Första skol dan

Så kul, klockan var runt 01.00 och jag hade nyss sett klart en Eddie Murphy film. När han ska åka till Queens för att hitta sin drottning. Så kul den filmen!
Hursomhelst min syster som kom hem från Spanien för 4dagar sen, låg och sov bredvid mig med sina ytterkläder. Hon hade jobbat så hon råkade somna direkt.
Det roliga är att efter 4 dagar så måste hon väl insett att hon är hemma? haha men nej nej.
Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde, men något gjorde jag så att hon vaknade upp lite, satte sig upp på sängen och kliade sig på huvudet.
Då säger hon det roligaste jag aldrig trodde hon skulle säga.
"Rim! Det här är nästan som min säng i Sverige" ahhaha och så tittar hon på mig. So funny. Jag av chock, jag ba HUH? Hhahaha hon kollar på mig, hon ba va fan gör du här, hahahaha. Hon lever fortfarande i drömmen. Jag ba Kawtar? haha då säger hon men ojusste, FAN! jag är hemma. Hahahahahha så sitter hon och mumlar om hur dålig Sverige är tills hon somnar igen. Detta är inte första gången det här händer..

Fick en ganska bra sömn faktist. Var glad att det äntligen var skola! Inte för alla människor eller så men för han. Drömprinsen. Alltså är så kär i den karaktären jag gett honom. Att lära känna honom skulle förstöra allt ju. Att tänka på honom är som att tänka på Bobby V. - If I had my way. Lyssna på den låten SÅ BRA. Men tänka sig han man verkligen älskar, så säger man samtidigt IF I HAD MY WAY. Låter så fint. Kan så inte sluta drömma om han och hans vackra namn. Ingen vet vem han är föresten förutom jag. Har lärt mig av mina misstag att aldrig nämna sånt.

Tankar;
Föresten Alltså ärligt? Jag som har så stoooor respekt för mat! Vad fan är fiskbullar med Currysås????????? Det SKA vara med Hummer eller dill sås!
Läste om Lupe Fiasco (så snygg) (man kan se han i Kanye West video Touch the sky), han är muslim :). Vad glad jag blir haha. Han gjorde sin version från Jesus walks till Mohamed (saws) walks.

"Niprone - I can't find my way out"
amazing days flew away to a better a place
imagine a face shattered by the damage it makes
I travel in place i could escape now
i've memorized the map but i couldn't find my way out



Kommentarer
Postat av: Klara

haha, currysåsen ;)

2008-01-09 @ 12:44:40
URL: http://klarissan.webblogg.se
Postat av: Jacqueline

hahaha stackars sin syrra hahaha för bra :D

USH utrota fiskbullarna

2008-01-09 @ 16:20:42
URL: http://Jacquelinek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0