GOTT NYTT ÅR :)

Vi muslimer har nyår idag. Blir så glad :D. Året är 1429!
sÅÅÅÅ gott nytt år alla muslimer...

Idag var en bra dag faktist. Allt gick som smör. Men maten var inte bästa, DETTA måste vara typ första gången i historien som jag klagar på skolans mat? Aja men vi fick ost och kalkon till smörgås ^^ MUMS.

Roligaste på vägen hem åkte jag med Jessica, Annika, Nadia och Sara.
Annika gick av i Spånga för att gå hem och det vill Sara oxå men Nadia var så envis att Sara skulle med till stan så hon höll henne håårt hahaha tills dörren stängdes. Sara gav sig men det roliga var att tåget stod helt stilla och helt plötsligt öppnades dörren igen. Hhahahah utan att tänka så kutade Sara ut, Nadia som verkligen e så envis sprang efter och lämnade kvar sin väska hahah. Dörrarna stängdes, jag och Jessica satt kvar haha, men jag höll henne sällskap i stan tills Nadia dök upp nästa tåg. NADIA låt detta inte hända igen! :)

Igår eller idag fast rungt 1 tiden dåra chattade jag med en riktiiiig störd kille. Han bodde i Norsborg så typist norsborg killar. Men han tyckte det var konstigt att jag var oskuld och att det inte är så smart och spara sig till giftemålet. För man skulle tröttna på samma K**. Alltsåå ärligt? Han är ett braaaa exempel på fjortis.

Chattade med Solomon, var så länge sen :(. Han har fått en underbaar son ^^. Plus så ska jag göra en låt med han !

Aja hade inget mer och skriva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0