KaChing Ching..

Alltså allt går så bra för mig i jobbet. Kunde inte fått en bättre plats. Det går till och med så bra att jag får jobba extra. Jag kan höra det bara CHINGA* hahha :D Marocko here I come.

Kollar på så jävla rolig film. Mannen i huset.
Chattar samtidigt med min kusin från Amerika :D. Så kul och träffa människor man inte trodde fanns.

Alltså "vänner/kompisar/bästisar/själsfrände" ?. Ibland undrar jag bara vem som kom på de skit orden. Alltså visst finns det människor som bryr sig? Men alltså Gud skapade dig ensam, och det är så jag föredrar det. ENSAM.

Anisan har åkt bort :(, och imorgon är sista dagen innan skolan börjar igen. Så tragist. Men jag älsar att sjunga hahah. Hoppas jag har lektion med min pedagog ^^.

Nytt nyårslöfte : SLUTA äta chips. Vill inte dö i sjukdommar tack vare salt :/. Hahaha kollade på " du är vad du äter".
Inköpningslista : Addidas tröja, parfym!

Min syster hade middag hemma hos sig igår. Var med hela släkten. Men det var inte så kul. Alltså passar inte in i min familj eller min släkt. Alltså hell jag passar inte in nånstans. Inte ens i min klass.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej gummsan, de förstår jag. Men vi får hitta på något nån annan dag, är ju lättare när du redan åkt till skolan också. Så kan vi ju kanske åka hem till mig direkt. Förstår att det blir jobbigt att åka hela vägen... jag kan ju komma till dig någon dag annars också, om det är okej.
puss :)

2008-01-06 @ 22:15:03
Postat av: Anonym

läste ditt inlägg nu. du passar perfekt i klassen :)
Skulle aldrig vilja att du slutade!
Och du är vad du äter är bara skit, tro mig, jag har träffat värsta proffsdietisten ;)

2008-01-06 @ 22:17:37
URL: http://klarissan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0