New friday

Allt i skolan var najs. VI slutade 11. Jag gick till lunchen och käka och vid ett träffade jag Suzan. Jag har äntligen fått mobil igen. Vi fixade sl kort, Träffade Hina och Sevil i Skärholmen. Vi var lite med Nassnet. Sedan åkte vi hem till mig så jag kunde be. Tog mina arbetskläder because Im a working woman now tihi..
Vi mötte Nisrin för sl kortet och åkte vidare till skärholmen där vi skulle träffa Suzans nya valp Speedo :) men jag föredrar Shaggy (Suzans idé). Vi var med Nassnett, Aida och Ayla.  Vi hade kul faktist. Vi sjöng och pratade om idol hhaha. Men gissa vem som kommer i sista menuten. SAID??? Alltså han hälsa inte ens :( (men han har fått tandställning :) ).

Det roliga är att jag inte rörde Speedo för jag trodde jag skulle behöva twada 7 gånger. Men det var visst inte sant. Så nu rörde jag han för första gången haha , han kittla mig på ryggen. Jusste on the way träffade vi en snygging som lärde oss om hundar.

Who said that hotties aint dog lover :) (han hade percing i tungan)
OOOOCH nu är jag huuuungrig som fan :/

Kommentarer
Postat av: Aida

Hind ta väl vara på din begåvning det är inte många som har den om man säger så -----> jag är ett bra exempel hahaha född utan nån talang

2008-01-12 @ 01:25:36
URL: http://aidac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0