Nytt år, nya misstag

Alltså vad ska jag säga. Ska jag kalla denna dag för idag eller igår. HAHAHAHA jag gick ju och la mig runt 08.00.
FÅ se nu vart slutade jag sist.
Jusste! Suzan ringde äntligen och berättade till mig att hon skulle sms mig när jag skulle träffa dem.
När jag var i tunnelbanan träffade jag en full tjej. Alltså fick skuldkänslor av att hon skulle klara sig hem själv kl 1 på natten. Men vi höll ihop hahah. När jag var i Hallunda bad jag henne att vara föriktig och ta hand om sig själv, kändes bättre då :).
När jag var framme träffade jag Suzan, Zakiya och Aszme. Suzan var jätte söt.
På väg till Aszme fick jag veta att Hadi och co. skulle komma. Snakka om hjärt klappning hahah. Men Typist fick jag veta att Zakiya hade strulat med honom, så för mig var det bara att glömma han snabbt som möjligt.
När vi var framme tog vi det lungt tills killarna dök upp.
Alltså ärligt måste erkänna att killarna var SKUMMA men inte alla :).
Jag blev bra kompis med vissa och det var bra. T.ex Jag och Ali (Hadis lilbrorsa) kom bra överens.
Jag tror lite känslor började uppväckas men alltså som jag alltid känt och alltid kommer att känna. Om jag inte kan älska mig själv, hur ska jag kunna älska någon annan?
Men jag kunde vara mig själv med honom och det var bra iallafall.
Sjukt hahahaha Rocky trodde jag var Hadis lilla syrra. YEAH RIGHT. Sen började folk blanda ihop mig med Suzan hahaha så sjukt.
När vi äntligen la oss berättade Ali en godnatt saga om hans dag.
Senare flyttade jag upp till sängen med Suzan och andra tjejerna.

När jag vaknade var Zakiya oxå vaken och vi gick ned för frukost.
Insam ringde mig och jäveln berätta att hon skulle träffa Karan. BÄST för henne att inget dåligt hände! Hon ska inte ha något med den jäveln att göra !
Jag och Zakiya råkade väcka Hadi och Ali, men sen satt vi alla i vardagsrummet. Vi spelade sen tittade vi på världeeeeeeeeeeeeeeens längsta film alltså :O. Sagan om ringen 3. Alltså den ville inte ta slut. Men det var mysigt. Ville bara säga att min "curse" är äntligen borta nu hahaha. För var det att varje gång jag ville se den filmen fick jag aldrig se klart den för något alltid hände, men nu fick jag :D. 
Jag och Rocky låg på soffan med täcke täkt. Han skulle kunna bli min nya bästis hahaha. Han är en bra kille.

Aszmes pappa gjorde värsta frukosten åt oss ^^ Gott gott. Vi åt "gaifett".
Sen när filmen ääääntligen var slut promenerade vi alla ned till Hallunda centrum. Vi sa hejdå till Aszme och tog tåget till alby. Vid Alby sa jag och Suzan hej då till alla och gick till Pizzerian. Där åt vi PIZZA :D:D ( med championer ). Jag träffade Christos och Mirza, det var inte igår alltså.

När vi kom hem till mig var Hanan,hennes man och Noufal här. Vi hälsade på alla, gick in till Brorsans rum och hon skrev ett blogg inlägg :).
Hon har gått och här sitter jag nu och skriver hahahha.

Nåja detta har vart min dag ;). Inte bästa men bra! Ville oxå bara rekommendera en film jag såg här om dan. Grind ( Komedi ) med bl.a Mike Vogel och Adam Brody. Kolla på den !

Shayne Ward - Breathless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0