ooooh happy day

Dagen började med att jag vakna :)
Dammsuga hela husten :| Men aja Suzan sov hos mig ^^ Vi åt frukost, sen gick vi ut.
Hon skulle åka tunnelbana och jag skulle träffa Anisan i centrum :D Hon åker ju på lördag till England ( Jävla Tamil) Kommer saaaakna henne :(
She had some buisness men sen åkte vi till Hötorget. Hon skulle klippa sig. Det blev jätte fint och billigt oxå 120kr. Men enligt henne SOM ALLTID var hon inte nöjd hahah ( min Ani :) ).
Sedan bjöd hon mig på vårrullar MUMS med sötchilly.
På tal om Chilly träffade jag Matthew idag och Anisan berätta lite shiet :)
Sen skulle jag köpa present till Insam så vi gick till Drottning g.. I JC köpte vi linnen bara för 50spän :D Najsiga var de :D. Och alla som jobbade där :O så snygggggaaaaa. Hade ögon kontakt med en speciellt :P.
Sen var jag bara tvungen att gå till KICKS och spreja Midnight fantasy. 315kr, den luktar ju så gott !
Efter 4tim av shopping och låååååånga köar så gick vi hem till henne.
Nu sitter jag här och skriver blogg ^^. Och hon visa mig hennes Addidas kofta :O från fottlocker såååååå fin!
Kommer sakna henne :( GET YA FREAK ON ANI :(:( Och hon vill ha mig ^^!
Heeeeela hennes hus luktar såååå god Indisk mat, altså hennes mammas mat luktar så gottttt !!
Alltså för 3mån ska jag drömma om dagar hon och jag pratar om Ciara Timbo och vår dumma musik smak :( .
HON SKA RINGA MIG! men än har hon inte åkt :D...

Har nyss ätit som Tamil food sååååååå gotttt
Nu sitter jag och käkar kex :D och kollar på Timbo videon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0