Saknar lovet :(

Alltså jag har verkligen vänt på tiden. Kunde verkligen inte vakna. Kom typ till sista lektionen. Och snacka om att jag var ärlig varför jag var sen. Men jag har verkligen najs lärare. De skrattar åt sånna saker :D. Förutom Kerstin dåra som typ höll på döda mig för att jag var tvunegn att gå ivåg :| Hon höll fan döda min sång pedagog ( det var henens lektion jag avr tvungen att gå iväg till). Men jag fick veta att alla ska välja solo låtar. Shiet vad ska jag välja ?

Kom hem, mådde lite sådär. Trodde jag skulle spy men jag var bara hungrig. Fick äta Mackaroner, korv, köttbullar och brunsås :D. Hade litet tjafs med morsan, men det blev ok sen.

Ngt såååååååå sjukt hände idag! Jag skrev bokstäverna A till Ö på en lapp. Men inte i ordning. Sen bad jag Nisrin välja siffrer. Det skabbiga var att ordet jag fick upp när jag stämde ihop siffrorna och bokstäverna var " AHCSADO".
Alltså det är början på något muslimer säger som betyder, jag accepterar att det finns en gud och att Mohamed (saws) är hans budbärare. Alltså så stolt att vara muslim!

Äääääääääääääääääääääääter glass nu :D. Och kollar på kanal 5. Age of Love (så bra).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0