T-centralen

Idag har allt bara vart uppåt.
Jag sov över hos Anisan ^^ vilket var najs. Jag var så morgon trött. Anisan gjorde frukost (ägg med ost ^^ ).
Idag skulle alla tjejerna träffas i centan för att fira Insams 18 årdag.
Det började med att Insam var tvungen att köpa nya skor :). Hon hittade typ aldrig och jag höll på dö av hunger men ÄNTLIGEN så åt vi :D. Vi åt burger king såååå gott hahahha. De andra åt i kungshallen men inte jag och Insam ^^. I ate kyckling burgare SÅ GOTT , lök ringar, pommesfrites, Cola och Sourcream dipp!!!!! Himmelskt.
Senare gick vi till H&M där jag köpte röd nagel lack (så hett) enligt mamma så är det kärring färg hahahah.
Insam köpte lite grejjer hon med ^^.
Sen lyfte jag ärslet så hon kunde få nya skor. Så jag tvinga henne köpa ngra till sist, men de var fina (så avendsjuk). Sedan kramade jag henne hejdå, hon skulle på kryssning.

By the way de pratar om kjolen Ani köpte hahahah enligt Vanessa är det en "Paula kjol".
Hur som helst jag träffade resten av tjejerna och vi åkte hem till Ani. För hon har nämligen en Godbye party :(. Kommer såååååå sakna henne men jag och resten speciellt Paula måste hälsa på henne. Det kostar minst 500kr. Måste så fixa ihop henne med Chilly TIHI.
Vanessa kom och hon tog med sig chips, vi alla åt så gott.
Vi alla tjejor har kul hära och jag sitter på Gabis knä och skriver blogg ^^.
Ojusste Ani (Pimp-filipino)!!!

Senare fick vi äta Tamilsk mat igen såå gott :D Jag och Sabrina gick till rummet. Drack fanta för det typ brann i våra munnar. Hahaha vi hade liten rap tävling. Jag sate den stora finalen ^^.

Har fått mitt Schema för Sandys och den är så soft alltså.
Min chef komemr inte jobba nångång jag jobbar SÅ BÄST.


Kommentarer
Postat av: Anonym

På måndag träffas vi :) Det låter jättebra, tid och plats?
Puss

2008-01-04 @ 18:02:24
URL: http://klarissan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0