Alicia Keys

Igår 8/3 e den dan jag alltid skall komma ihåg shiiieeeeet alltså. Var på Alicia keys konsert IT WAS SO WORTH IT.
Jag säger så här hon sjunger bättre live SÅ MYCKET BÄTTRE än på tv. Hon sjöng så äkligt bra att jag börja gråta. Både jag och Mariam (hon var med) höll på som galningar alltså. Bästa var att hon sjöng alla bästa låtar som ex. my boo :O. Men hon sjöng inte min låt :( why do I feel so sad :/. Men kan annars inte klaga. Hon hade en kille där som förband och han sjöng oxå med henne Jamail Paul , ALllltssssååå DAAAAAAAAAAIIIIM hur duktig han var oxå. Men hursom helst när hon spela på sitt piano, det tog priset :').
Alltså den jäveln lever min dröm. Tänk att få stå på scen och höra alla PRECIS alla skrika just för mig. Oh gud inte undra på varför hon själv grät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0