18 om exakt 14 days

Igår var både ok och inte ok.
T.ex. nu sitter jag här helt förkyld och DEAD ojojoj bajs!

Lunchen var kul hahaha det var då Alex och Jens gjorde sin speciella "soppa" mer än så vill jag inte ens prata om :P
Klara bjöd mig på glass ^^ Har jag nämt Mayan Mystica någongång??? Den är goooooooooooooooooooooood!!!! Smaken av mjölk choklad plus kanel, honung och muskot. Hind "glass experten" rekomenderar denna glass STORT!

Aja Nisrin berättade att Matt Pokora ( min man) och Lazee gjort något tillsammans och att de kanske ska uppträda på Mtv's Make it blast där internationella kändisar kommer (hip hop dåra). Faaaaaaaaaaan alltså man kan vinna biljetter och LÄTTTTT att jag tävlade mohahaha ^^

Blir 18 år om exakt 14 dagar yeeei :)

Vinn biljetter till Make it Blast!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0