ninoninoninonino ^^

As many of you know, igår var inte direkt en "normal" morgon för mig. Att bli väckt av MP och NRJ är inte lite bäst! Men men nu är det bara att vänta tills han kommer och gör konsert :).. Hade faktist planerat att åka till Paris MEN inte för att Matt bor där utan för att Paris är på min "måste åka till.." lista. Sen har vi New York, Japan och Brasilien!!!
Men meeest meeest new york för där ska jag bo i framtiden! I för säg är new york en stad ALLA vill bo i, så det kanske blir en hel världsdel istället för en stad??

Har spanska nationella snart NO SHIT detta kommer inte gå bra alltså *suck
men jag hoppas att jag får åka till Malaga med klassen sen i oktober :D

Mer än så har jag inte att berätta förutom att jag håller på och skriver en ny låt nu med pianot i skolan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0