The wave

Idag är det the wave. Alltså hoppas det blir kul, måste vara värt pengarna fan :/. Aja får inte tänka så, häääär ska det vara POSSITIVT :P

Njuter av min Matt Pokora skiva ^^ Älskar den! Åt jordgubbar till fukost MUMS. är fortfarande i min "franska" fas. Fast jag börjar dö för Amel Bent alltså hennes röst dödar. Skulle lätt vilja sjunga som henne. Och som ni märker har jag inget och skriva om :P

Så mycket på g hela tiden. Människor som beter sig konstiiga, några man inte sett på år, schema som måste uppläggas och ett liv som måste ordnas. Till sist PROOOOV, blir helt galen igentligen. Ville verkligen åka till Marocko den här sommarn och bara viiillaaa, men fan har glömt att jag har lite oklara skit där också. Snälla gud jag behöver dig mest nu vid min sida!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0