pleasedo

Fastan har vart slut ett tag nu och jag måste bara säga gaaaah allt har gått så som jag tänkt mig. Att efter fastan skulle jag återställa mig och det är precis det jag gjort. Jag fick min lön så jag har shoppat mycket och ätit mycket :) har också vart med tjejerna och I gotta say it feels so god to bee with them again och så har jag vart mycket med den nya tjejen Isold vilket jag msåte säga det är hur äkligt som helst hur lika vi är! Mycket på g som vanligt med jobbet och allt but I gotta say I'm back on track tack och lov att jag gjort av med alla åsne kompisar som inte förtjänade min vänskap to begin with!

Ojusste quicko quicko -> Ska köpa en tränings maskin hem så att jag kan börja träna och även fast jag sett alla Gossip Girl delar så har den premier idag klockan 7 Daaa jag ska se dem igen!

Kommentarer
Postat av: SUZAN

hiind :D hur mår du? länge sen jag spana in din blogg haha

2008-10-06 @ 02:05:54
URL: http://suzaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0