Dingdong

Som vanligt och kliché aktit så är jag , gissa drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr SJUK haha, det är det ända jag är bra på i livet. Att bli sjuk! :/

Aja imorgon är det mentors/klassens dag och vi ska vara i skogen bläää. Det här är det roligaste vi blir uppdelade så det är inte hela klassen och min mentor måste vara kvar i skolan hahaha varför heter det då mentors/klassens dag?

Dingdong, kan inte sova soom vanligt :( Any tips? skulle faktist kunna behöva någon.
De sista veckorna har det vart så jävla mycket prat om varför jag har pojkvänn och varför jag inte har det? Tror folk inte att jag vill ha pojkvänn eller? det är bara så jävla svårt att hitta en bra kille OCH muslim nu för tiden since everyone goes icke troende

Jag kollade på vma vilket är heligt för mig , mtv och allt ;P Hur som helst värrrrsssta comebacken Britney Spears gjorde? HOn vann 3st moonman, hon vann ju mest av alla ??? I CALL THAT COMEBACK!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0