God morgon

Vi (hela familjen) vaknade som vanligt halv 5 för att äta innan fastan. Så jävla skönt att det äntligen tar slut om 7 dagar!
Valde att stanna vaken så jag har snart vart vaken i 4 timmar redan. Som vanligt krashade jag framför tvn och mtv! Vad skulle jag göra utan den kanalen :O vill inte ens tänka tanken.

Aja idag är jag inte sjuk så jag kan inte ursäkta mig bort från skol orienteringen idag :/ This sucks! Sååå det blir skogen ännu en gång. Alltså vad är det igentligen med min skola och jvla skogen. Ser jag ut som en natur människa NO I dont think so. Ska iallafall bli kul att tappa bort mig igen som förra gången haha :P

Allt är så fel just nu. Kommer få skit lite lön igen och tiden till Marocko börjar bli knappt, kommer aldrig hinna samla alltså. Sen är det press att klara av ekvationen i matte och samhälle måste också klaras av annars blir det ingen stipendium tydligen :/ Vet inte vad jag ska göra längre :( Börjar verkligen tro att det varken blir någon Marocko eller USA efter trean! This REALLY sucks.. Ska bli kul att läsa detta efter 3 år och se vart jag hamnat då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0