buuhu

Aja alla Stockholmare njut idag av solen. Det är nämligen 25+ nånting. Jag ska tyvär jobba men tyvär och tyvär :D det är min sista dag på det där jävla skit jobbet sen kan jag äntligen andas ut med jävla ångesten jag har!!

Senare ikväll kommer jag träffa hemma tjejerna och vi ska fira en viss födelsedag :)

PÅ tal om det var jag hemma hos Meryam igår och firade två underbara syskon som fyller år på samma dag, creepy men grymt.

Vaknade idag med känslan av att jag inte fattar om jag är kär eller inte, låt oss säga så här, finns en viss person som förtjänar kokstryk, MAN LEKER INTE MED FOLKS SKÄNSLOR
Having that being said, Peace :D och njuuuuut av solen och lycka till till er alla som söker till idol idag!

Kommentarer
Postat av: paula

visste inte att du skulle sluta på jobbet.. bra för dig gumman ;) vi ses senare ikväll :*

2009-04-25 @ 14:05:40
URL: http://pauliita.blogg.se/
Postat av: Michelle

sv. ja det va riktigt mysigt.. :)

2009-04-26 @ 19:44:03
URL: http://themichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0