mawmaw

Senaste dagarna har vart skumma! som jag sagt till många så har Fredan kännts som lördan, och lördan som söndan och söndan som lördan aja Am I making any sense blää..

I söndags var jag med Zine. När vi är med varan mår jag bra :) och vi hade kul! Det vill säga inte hennes skiva :/ men kul :D Lite strömavbrott och förseningar med bussar och LOST mitten av stan någonstans :)

I måndags mådde jag inte alls bra :/ hade så ont i magen att det sög och var helt slut av all slutskivor. Men inte för att det hjälpte för samma dag var det Paulas skiva. Men vi hade kul så ska inte klaga :D glömde dock ta bilder så jag "smög" fotta allt på vägen hem, Jack skjusade oss, inte så lyckad skjuss dock haha. Men all in all allt was good!

Vägrade gå till skolan idag, Vad skulle ni gjort i min situation när det kommer till never ending skivor och nästa dag är en lektion och 4tim hålltimme tills nästa lektion för att sen sluta för dagen?? grrr



Kommentarer
Postat av: Michelle

LÅTER SOM OM DU HAR HAFT DET BRA.. :)

2009-04-21 @ 22:42:38
URL: http://themichelle.blogg.se/
Postat av: Z

Längtar till nästa gång vi ses :D

2009-04-22 @ 11:11:56
URL: http://zyne.blogg.se/
Postat av: paula

söt bild ^^

så kul o vara med dig sötis! tack så mkt för att du ansträngde dig för att komma till min skiva, du e super bäst! älskar dig! :*

2009-04-22 @ 11:43:33
URL: http://pauliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0