shabashaba

Livet är som det är. Det är bara att hänga på. Marocko närmar sig 51 dagar kvar!

Lite smått och gott från mitt påsklov
I Fredags åkte jag till Linnea med hemma kompisarna :D, vi hade kul förutom att lite fylle grejer och så som vanligt :).
Tackar Olle än en gång för att han årkade sms med mig!

I lördags åkte jag hem, spelade lite gittarr här och där sen åkte jag in till stan för att se Fast and the Furious med hemma kompisarna. Måste säga att filmen var så värt att se men engligt mig så knäcker fortfarande trean Tokyo drift ;).

I söndags åkte jag hem till Olle (Isold var också där) och ´hade filmkväll med Pirates of the Caribbean. Så värt det :D:D

I måndags åkte jag hem till Kusinen Meryam :) Älskar henne

I tisdags mötte jag Isold och vi hade tjejgrej me and her one on one :D. Hon sov hos mig

I onsdags skulle jag träffat Insam men ändrade planer :/ så jag och Isold åkte in till slussen (götgatan) och windowshoppade som idioter :P. Hennes pappa bjöd oss på BK och vi pratade om Marocko :)

Idag är det torsdag och jag väntar svar från Nadja men men kanske åker hem till Kusinen igen..

PEACE OUT

Kommentarer
Postat av: paula

sööötis.. tiden kmr gå snabbt asså :*

2009-04-10 @ 00:41:02
URL: http://pauliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0