värd söndag

Idag var en lätt värd dag!!

Vaknade, åkte in till jobbet, hälsade på tjejorna och fick frukost :D. Senare åkte jag till Subtopia, trodde jag skulle på styrelsemöte haha men det var tydligen en tango lektion så den stannade jag en timme på, Valde sen att vända mig hemmåt för syrran kom på besök med Managrynet!! När tiden närmade sig 5 vände jag tillbaka till Sub för mötet. Efter mötet så var det medlems kväll och Cesar gjorde en asgrym föreläsning om vad som igentligen händer i världen, saker som vi inte direkt lär oss i skolan (vilket vi igentligen borde). Sen kollade vi på massa dansvideor vilket var AWESOME måste säga att JabbaWockeeZ är GRYMMA (från Americas best dance crew).
Senare för att avsluta dagen mer perfekt köpte jag Marabou Apelsin krokreork något :p, MUMS





Kommentarer
Postat av: Anonym

http://twitpic.com

2009-04-27 @ 09:22:42
Postat av: paula

va kul juue ^^

tråkigt att ja inte kunde vara där

2009-04-27 @ 11:03:36
URL: http://pauliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0