ani poops

Jag har något att berätta människor. JAG FAILA MED ATT SE AVATAR FÖR 3 GÅNGEN!!! Aja det blir efter onsdagen nu, måste sluta lägga öga. Hemma håller alla på med pärlor just nu för Jag och lilsyrran fick det i julklapp av storesyrran :), men istället för att joina dem sitter jag här med Ani och Kirthi :/ ??? Skoja :P Nej men vi promenerade till Thommy för att hämta en bok Ani aldrig kommer läsa. Vi såg Gabis fina present till Jonathan också :D, Sen fick vi höra vad som häntt Paula :(. Aja nu ligger vi och segar, eller Ani och Kirthi rättare sagt. Ingen G.I Joe blev det heller yum yum PEEACE

Kommentarer
Postat av: paula

sötnös! va bra att ni hämtade sakerna :) älskar dig! <3

2009-12-28 @ 16:15:31
URL: http://pauliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0