Ännu en dag borta och närmare till skolan :/

Något som är tråkiht är att jag kanske har virus på datorn :/ något som är kul är att jag är hos syrran och tar det lungt, ska sova här och imorgon ska jag sitta barnvakt. Det blir chill hos Hanna imorgon för hon fyller år ♥
Fick hålla på med pärlorna idag :) och så har jag bara tagit det lungt, chattade även med Paula idag !
ojusste igååår så kollade jag och Ani på säsong ett av Gossip Girl. Alltså Chuck Bass är likamed FEELGOOD


Chuck Bass: I'm going to have to tell my parents the hotel they just bought is serving minors.
Serena van der Woodsen: And if you get a drink, they're also serving pigs.
Chuck Bass: I love it when you talk dirty.

Fanns flera roliga CITAT från säsong ett, klicka här och läs dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0