äntligen mohaha

Först vill jag bara säga, har mitt usb minne nu, så det är bara börja om från början och det känns skönt att alla saker blir sparade fjuuuuuv!

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få se Avatar vafan :D Jag är så lycklig mohahah. Och jusste Paula min tunga har svullnat upp så jag kan inte prata normalt hihi :) Saknar sig och Gabsan
Syrran har fått en bil om jag inte nämnt det förr :) den är silver och FIN! Och så har jag köpt Stardust. Ni vet den underbara filmen med pojken som blir kär i en flicka som är en stjärna. Jag har köpt pocket boken :D Den är säkert asgrym som bok, och med mitt student-rabatt är det typ gratis ;).

 
Peace

Kommentarer
Postat av: Insam

ja vill oxå se den :(

2009-12-27 @ 00:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0