denna vecka

I onsdags sög skolan rejält (förlåt för mitt språk). Amanda valde att sluta projektet, jag förstår henne :( men endå. Vi valde att ficka i kondeteriet sen :) mumsig var varm chokladen men inte resten, jag mådde illa och var hungrig. Så efter en lång tid gick vi till Gina och hittade fina klänningar för billigt pris! Vi båda köpte en varsin och sen blev det BK, pommes med dip! När jag kom hem hörde Ani av sig och jag gick över till mitt andra hem. Där sov jag!


I torsdags var skolan dålig som alltid. Efteråt skulle jag jobba med Ani och Yayi och service grej. Kvällen gick som smör och vi hade kul. Till vår förtjänad fick vi 600kr. mmm värt! Sen träffade vi på Gabo och han skjusade hem mig och Ani i fittja. Han tyckte Alby var farlig?

I fredags var Manar här. Min älskade systerdotter. Jag åkte till sacomässan för lite info för högskolor och hittade stockholmsUniversitetet vilket jag gillade! Senare blev det BK och shopping, Jeans leggins med kedjor och en  svart tjocktröja. Vi köpte (Isold, Amanda) även present till Linda, en fotto tavla, perfekt för hennes inflyttning och födelsedag. Vi hade blivit bjudna på middag hos henne. Så efter åkte vi till henne och hade lite kul med singstar och godaste kladdkakan. Hon blev glad för presenten. Jag drog tidigt, för vi var ända borta vid kungsängen. När jag kom hem ringde Ani och jag träffade henne. Hon hade conv. med poliser vilket var intressant faktist :) Sen hem till henne för att sega sig.

Idag duschade jag, kanske Avatar sen med syrran??



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0