Lite hungrig faktist :/

Det snöar, som Pillis sa den första julen på länge med snö. :) Mysigt med snö måste jag erkänna speciellt när det är fin snö. Men alla vet att det slutar med slask! Så njut människor.
PÅ fredag är det julavslutning och även våran tur att hålla jul konserten. Min ens kommer framföra Paramore - I caught myself. Är pepp på det faktist :D
Har lånat House of night - Marked nu, så vi får se om bok serien är värd att köpa och läsas.
Lillsyrran har opererat bort halsmandlarna. Mamma säger att hon mår bra men spottar blod och kan inte rikgtigt prata än :(, Vi ska nog göra en film kväll för att muntra upp henne.

Min roman som jag skriver är jag stolt över hitills. Jag är inte bra på att beskriva saker men asgrym på att beskriva känslor måste jag erkänna. And also har jag berättat att jag läste om Twilight för att för 5 gången :) Nu läser jag new moon. Man ska läsa mycket på vintern tycker jag, speciellt när det finns snö. Det blir mer mys så!

Kommentarer
Postat av: Emmy

sv: haha ah herregud, kommer skratta ihjäl mig om han sitter i morgonsoffan om ngra år och beklagar sig!



och på tal om, helt underbart med snö juh! bara det kan hålla i sig.

2009-12-15 @ 22:09:42
URL: http://beoutstanding.blogg.se/
Postat av: paula

snö är underbart :)

stackars din syster, hoppas hon mår bättre

2009-12-15 @ 23:32:51
URL: http://pauliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0