livet är tråkigt seriöst

Ja människor snart är det fina året slut, sajk med det fina. Äntligen ska 09 ut och in med 10 med nya förväntningar och hopp. Vi får hoppas för det bästa.
Som vanligt har ännu en vecka gått som smör och detta har hänt mig.
Onsdags tog jag med lillsyrran till skolan och sen földe jag med Ani till hennes sista dans, jag fick samtidigt veta att den jäveln ska resa och plugga i 6år?? Hur som helst fick äntligen se Twilight ostört
Torsdags Lånade en ny bok som jag nu läst ut som heter Hothouse flower av Rose Impey. Gillade den verkligen
Fredags var det lucia tågandet hela dan. Hemsk dag, hade vaknat halv 5. Men spontant fick jag vara Lucia :D. Det gick bra i allafall och sen sjöng jag lite spontant i centrum vilket var kul :P
Lördags lucia tåg igen of course. Fick sjunga The christmas song och det gick awesome, fick även en jul blomma. Drog sen till Isold och chillade lite.

Nu sitter jag som en tönt och njuter det sista av min söndag, gör det detsamma människor, Peace



Ska skriva lite på min roman I mitt huvud

Kommentarer
Postat av: Emmy

SV:Hej! du är nu tillagd på bloglovin :)!

2009-12-13 @ 20:40:03
URL: http://beoutstanding.blogg.se/
Postat av: Mirre

Hini! Ja jag kommer hem den 22 och drar då till mamma över jul sen kommer jag till sthlm.. :-) Met me there!

2009-12-15 @ 11:09:10
URL: http://frokeneide.blogg.se/
Postat av: Mirre

Sitter också som en tönt och väntar på att jag ska bli pigg så jag kan njuta av dagen... Funkar ganska bra...

2009-12-15 @ 11:11:02
URL: http://frokeneide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0