Lördag och Måndag (söndag var gaaah)

Som jag hade räknat ut blev jag dissad av kusinerna i lördags. Men det var fine cause I saved the moment med en vanlig lördags kväll för mig själv since I was the only child home. Jag kunde inte klaga det blev jag toast mackor och Capucchino Marabou och tv självklart. Filmerna var på kanal 5 The Crow, vilket är en underbar och klassisk film och på 6:an var det Lords of dogtown men dunderbara Heath Ledger. Lyckad lördags kväll för moi.

Mitt underbara plåster       yumyum I eat              Före                               Efter(tuggtugg)

Idag skolan as usual men en ok dag faktist. Jag och Amanda försökte vara vegeterianer med olika skäl. Min var för klimatet så jag vägra ko kött och lamm. Lunchen var också kul för Arvid och Simon drev lite :). Resan hem var kort sen skulle jag till Jonathan för goodbyea Gabson. Hon gav ju mig en underbarf present, new moon 2010 almenacka :D och när jag träffade Paula gav hon mig en new moon affice med Wolf pack :D Så nu har jag Twilight och new moon i klädskåpet yumyum! Dagar man vill klä sig blev mycket simplare. Efter Gabis adjö gick jag till donken med Media och Nadan :). Jag fick en underbar Starbucks Termos från england av Nadan. BÄSTA nu blir det fräsk te till skolan varje dag!! Alltså mina kompisar skämmer bort mig :O men det är jul snart så ;) Ska dock oxå jul handla, Mia Ani Paula Gabi ni är på min x-mas list!!!


I skåpet, WOLF PACK            Min underbara termos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0