Lycklig YES I AM

vet ni vet ni vet ni??????
Jag har ju en favorit författare som heter Mary Hogan, älskar hennes böcker. När det var jul passade jag på att hälsa henne god jul och idag fick jag SVAR :D Jag känner mig lycklig lottad FAKTIST. haha Hur som helst här är hennes mail. Tänke lägga upp den så att den alltid finns.

Mary Hogan (28.dec.09) :
Hello Hind!
How great to hear from you. I've been with my family in California and didn't go in my email until this morning. What a nice surprise. Sweden...is it cold there? Did you read the SUSANNA Series? Or my other books, THE SERIOUS KISS, PERFECT GIRL and PRETTY FACE?
Thank you for emailing me. I love to hear from readers.
Have a happy 2010.
All the best,
Mary

Här är böckerna hon pratade om, de är verkligen bra!

som ni märker blir det mycket rosa

Kommentarer
Postat av: paula

fett kul ju :D

2009-12-30 @ 22:23:26
URL: http://pauliita.blogg.se/
Postat av: anisan

aweesome!!

2010-01-01 @ 22:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0