LYCKLIG

Igår som alla vet eller borde veta var Paramore i Sverige och spelade i Arenan. Jag ofcourse var där med Mia och Reema. Bästa dagen i mitt liv vet jag! Jag vaknade 7 och jag och mia åkte till Fryshuset halv 9 tiden och var där för att köa halv 10 på morgonen. Jag dokumenterade lite från igår.

kl. 09.29
Köpte nyss Chai och Mia smoothie på Waynes. Vi är i liljeholmen. Och jag mår bra hittills med mina nymålade gula naglar :)

kl. 09.52
Jag trodde vi skulle vara de ända men nej :) Vi fick trevligt folk vid oss

kl. 11.25
Fotograferade nyss en massa människor med deras kameror. En hade tydligen vunnit träff med Paramore så hon ville visa bilder för dem. Och me Mia var med :)

kl. 11.46
Mia har kaffe och redbull i sig. Hon snurrar runt mig i cirklar. Tårna har tapat känseln. Annars var vädret toppen.

kl. 12.55
Reema är här nu :) Nu är trion complet

kl. 13.29
Vi pratar om att starta ett band :)

kl. 13.53
Träffade min granne Eva nyss! Kön är lång så oj vad de stackarna kommer stå längst bak.

kl. 14.52
Nadja är här :). Och så träffade jag gittaristen från you me at 6 :D (de är förband och grymma)

kl. 15.17
De har skjutit ihop kön nu. Värsta springet. Folk puttas och vissa får chock och gråter. De öppnar inte förrän halv 7

Det var det jag skrev. Resten är historia! När vi äntligen kom in blev allt lite bättre. Vi fick asgrymma ståplatser (inte först utan sen). Vi såg allt!!!! Asgrymma förbander var det. Men bäst av allt var såklart Paramore. De spela alla bästa låtar och alla sjöng med! Nu är mitt liv complet! Fler Bilder kommer sen


Här står vi och köar :)                    Matt från you me at 6!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0