Tänker inte bli emo igen pga lite drama

Varför dör alla :S? Dettta bevisar bara att man ska ta hand om sig, man vet aldrig när det blir den sista dagen för dig. När jag tänker, om jag skulle dö skulle jag inte ångra något, och jag har ändp haft det ganska bra i livet. Ska komma til saken nu. Idag dog Brittany Murphy av hjärt attack? Helt random seriöst? Må du vila i fred, vem du än var som person.



Saker har inte gått som en dag borde vara men jag klagar inte. Tackar gud för den jag är. Har brytit en vänskap idag, men vet inte om jag mår dåligt av det, hoppas bara inte det var ett snabbt tänkande. Än så känns det inte det. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Folk som för in drama i mitt liv försvinner lika snabbt som dramat började. Jag har inte tålamod för sådant. Hata mig inte, de ända jag håller tag på är de som är värda att älska för att de älskar mig. Förlåt, du vet vem du är. Jag är inte någon som årkar bråka, du är bara inte värd så mycket då.

Kommentarer
Postat av: bella

heeeej!!

va menar du med jonathan skandalen? ;S har de h´ñnt ngt ja borde veta?

vem har du brutit v´nskap med? ñr de oleg? ifall de e han tycker ja att ni borde prata ut. Ja s´ger de ñrligt han verka behñva en kompis. o ja vet att du e underbar, o hoppas du kan hjñlpa honom medans ja e hñr. STOORR PUSS

2009-12-21 @ 04:18:07
Postat av: paula

du e bäst sötnos :*

2009-12-21 @ 10:07:09
URL: http://pauliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0