Värsta suround ljudet

I torsdags efter all snö bajs, kom jag äntligen hem. Jag åkte med Driss till stan och julhandlade till alla mina tjejor. Köpte även boken marked (house of night), boken i biblan blev utlånad fast jag stod på väntelistan grr. Så jag tänkte äga en egen :D.

I fredags hade vi 4 olika skolavslutningar och lika kul varje spelning :D. Blev tjejmiddag hos Nadja sen. Gott med pizza och mys. Sen kom resten och partajade lite. Åkte hem sen med lite strul :).

Idag kom några över för att Fira syrran, men jag firade henne i torsdags och hon fick armband av mig.
Nu är jag hos Ani, för hon fyller år idag!!! :D GRATTIS ANi. Jag och Mia torskar framför chipsen och dippen.
Peace och ha en njutbar lördag.



Grattiiiis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0