Vill bara hem

Vem har skrivit till tomten och önskat sig snö, eller rättare sagt hur många har skrivit till tomten och önskat sig snö? Har ni sett hur det ser ut. Jag kan inte äns åka hem! Omöjligt. jag är fast hos Ani's syster (Nacka) och väntar på att snön ska ge upp. Sluta snöa. Neeeh nu måste jag skriva till tomten om minus snö. Tänk när allt blir slask?? OH :/
Aja igår blev fail totalt. Vi fick inte som vi ville så vi åkte hem till Anis syster för det var närmare. Idag kanske jag ångrar mig lite. Det hade vart skönt att kunna vara hemma nu. Och jag som ville vara med lillsyrran.



Peace

Kommentarer
Postat av: paula

men snö e fett med bra ju :D

2009-12-17 @ 18:27:08
URL: http://pauliita.blogg.se/
Postat av: bella

HEEJ!!

de e s`kul att l´sa vad du har haft fñr dig!!!

saknar digg super mkt. Ja saknar verkligen inte snñn! hihi

Njuter av h´rliga solen.

Har skrivit lite i min blogg, ska ´ven fñrsñka skriva mer s`att du vet va ja gñr nu fñr tiden :D hihi

2009-12-18 @ 20:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0