base three

Skolan började tidigt idag, vi gick igenom de 2 veckorna som vi bara kommer ha musik yei :D, senare gick jag och Isold och små shoppade sumsum. Köpte present, french manicure och lite presenter :)

When I got home ... åt jag och sen la mig. Alltså saken är att sommaren närmar sig och det gör bikiniserna också haha men vintern ska alltid förstöra allt när man äter och sen gissa?? exakt sooover , ntntnt detta kan inte sluta bra haha.
Vaknade fyra timmar senare, nu ligger alla och sover förutom jag. Kollade nyss på Scrubs och gjorde lite frenchmanicure. Nu ska jag avsluta det med den sista "färgen".
Jag lär vara vaken hela kvällen but NAAH who cares när man börjar 11.50 !!





Kommentarer
Postat av: niszeh

alååå syster :)

du läser väl fortfarande min blogg?

2009-02-06 @ 20:03:08
URL: http://niszeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0