crisp crisp

Imorse när jag vakna vet jag inte vad som kom ned på mig. Men jag mådde INTE bra alltså, jag ska sjunga imorgon och det kommer gå baaaajs. Vet inte hur detta ska gå :( håll tummarna för mmig!
Sen är det också det att jag måste göra så mycket hela tiden att mitt hjärta inte hinner med , gaaaah all tid bara springer. Har ni nåhgonsin käänt att ni bara vill sitta i rummet , stirra in på en vägg och känna tiden stanna! Det är väl gjort för sommarlovet dåra..

Tisdags var jag med boys n girlsen haha I had fun. Sebbe's idé om att fira Paulas födelsedag vilket vi ändå gör på fredag. But I ain't complaining. Man kan aldrig vara förmycket med kompisar!! GRAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIS till Paula idag iallafall äntligen 18år :)


ONsdag åkte jag till Isold efter skolan och bakade choklad muffins med hennes lille syrra också. OK ok jag gjorde inte så mycket förutom att smörja in med smör :P. Men muffisarna blev goda iallafall och vi kollade på Grease!


Idag tog Isold bort tandställning, och när jag kom hem sov jag för jag var skit trött. När jag vakna drack jag kallt vatten vilket var INTE bra haha för nu sitter jag som en idiot med ont i magen ntntnt...
TV just nu ni som vill se lite Batman gör då tv 6

Kommentarer
Postat av: paula

sööööööööööööta bilder! omg du måste skicka! :D :D :D

2009-02-13 @ 13:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0