shalalalalala

Igår var jag med gänget och Pillis för hon fyllde 18år igår ^^. Jag hade kul faktist men att dra tidigt var smart påtankte på att jag bor så långt bort från dem :). Men hon var iallafall glad och fick lite striptess från Jocke och Jonathan! (De strippade för pojkvännen)

Idag vaknade jag från Meryam och åkte in till Jobbet för att hämta min lön. NU har jag betalat för allt vilket är jäävligt skönt!
Nisrin kom senare och vi gick runt lite, köpte leopard leggins :D:D en åkte vi till Skärholmen där jag köpte ett boxar linne från newyorker och blev raggad av en försäljare haha var lite kul :) Bäst men inte minst åt jag och syrran skumbanan med choklad.

Pernillas b-day




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0